Hangár motoráři

Zveřejněno: neděle 15. březen 2015

 

C-172 M Skyhawk

 Imatrikulace: OK-GKA

 GKA

 Rozpětí: 11,86 m
 Rok výroby: 1976
 Motor:  Lycoming O-320-E2D, 150hp

 

Cessna je jednomotorový čtyřmístný letoun celokovové konstrukce. Velmi oblíbený letoun rozšířený po celém světě. Cessna je využívána pro mnoho druhů létání, vyhlídkové lety, fotolety, výcvik pilotů, výsadky parašutistů, leteckou přepravu, sportovní a soutěžní létání a mnoho dalších činností.

 

C-172 P

 Imatrikulace: OK-MLA

 MLA

 Rozpětí: 11,86 m
 Rok výroby: 1981
 Motor: Lycoming O-320 160hp


Cessna je jednomotorový čtyřmístný letoun celokovové konstrukce. Velmi oblíbený letoun rozšířený po celém světě. Cessna je využívána pro mnoho druhů létání, vyhlídkové lety, fotolety, výcvik pilotů, výsadky parašutistů, leteckou přepravu, sportovní a soutěžní létání a mnoho dalších činností.

 

Z-226 MS

 Imatrikulace: OK-MQG

mqg 

 Rozpětí: 10,28 m
 Rok výroby: 1958
 Motor: Walter M137A, 132kW

 

Z-226 MS známý jako "Trenér" je dvoumístný dolnoplošník s pevným povozkem a ostruhou. Sedadla jsou umístěna za sebou. Řízení a ovládání motoru je pouze v zadním pilotním prostoru. Z-226MS vznikl přestavbou Zlínu Z-226B Bohatýr, dostal kovovou automaticky stavitelnou vrtuli V-503 a silnější motor M137A. Díky silným výkonům a vysoké stoupavosti (6,2 m/s) používáme letoun především pro vlekání kluzáků.

 

EV-97 VLA Harmony

 Imatrikulace: OK-VLA

VLA 

 Rozpětí: 8,1 m
 Rok výroby: 2001
 Motor: Rotax 912 S, 73,5 kW

 

V roce 2001 byl zalétán prototyp letounu Evektor Harmony. Vnější tvar letounu je shodný s úspěšným ultralightem EV97 Eurostar. Harmony je certifikován dle předpisu CS-VLA, maximální vzletová hmotnost činí 570 kg. Tento letoun se nedočkal sériové výroby a existuje pouze jako jeden prototyp. Letoun využíváme převážně k pilotnímu výcviku.

 

L-410 MA Turbolet

 Imatrikulace: OK-DZA

DZA 

 Rozpětí: 17,48 m
 Rok výroby: 1973
 Motor: 2x Walter M601, 515kW

Turbolet je dvoumotorový letoun celokovové konstrukce československé výtoby. Letoun je převážně určený k přepravě cestujících nebo přepravě nákladu. Byl vyráběn v několika verzích. Letoun se dodnes vyrábí v Kunovicích v Aircraft Industries a je oblíbený po celém světě. My letoun používáme k výsadkům parašutistů.

 


 

 Další letadla létající v Kunovicích

 

Z-126 OK-IHQ 

Z-126 OK-IVA

 Z-142 OK-KNH

 Piper J-4 OK-AVG

IHQ   IVA  KNH  avg

Tatra T-101 OK-TAO 

 Gryf OK-WUC 01

FOX OK-AUR 17 

 Mooney M20R D-ERWE

 TAO  grif  fox  ERWE

EV97 Eurostar OK-IUR 10 

Beech 58P OK-PHR

Extra 300S OK-XJS

P-220 Koala OK-EUR01

 IUR 10 PHR XJS EUR01

 Beech B60 Duke D-IWEL

 Classic OK-NUR 23

duke classic
Zobrazení: 9939