Hangár plachtaři
L-13 Blaník |
||
Imatrikulace: | OK-0911 | |
Rozpětí: | 16,2m | |
Rok výroby: | 1968 | |
Klouzavost: | 1:28 | |
Blaník je celokovový dvoumístný kluzák československé výroby používaný primárně pro výcvik nových pilotů a pro rekreační létání. Díky jeho výborným letovým vlastnostem je velmi oblíbený po celém světě. |
L-13 Blaník |
||
Imatrikulace: | OK-1856 | |
Rozpětí: | 16,2m | |
Rok výroby: | 1971 | |
Klouzavost: | 1:28 | |
Blaník je celokovový dvoumístný kluzák československé výroby používaný primárně pro výcvik nových pilotů a pro rekreační létání. Díky jeho výborným letovým vlastnostem je velmi oblíbený po celém světě. |
L-13 Blaník |
||
Imatrikulace: | OK-8704 | |
Rozpětí: | 16,2m | |
Rok výroby: | 1978 | |
Klouzavost: | 1:28 | |
Blaník je celokovový dvoumístný kluzák československé výroby používaný primárně pro výcvik nových pilotů a pro rekreační létání. Díky jeho výborným letovým vlastnostem je velmi oblíbený po celém světě. |
L-23 Super Blaník |
||
Imatrikulace: | OK-0235 | |
Rozpětí: | 16,2m | |
Rok výroby: | 1990 | |
Klouzavost: | 1:28 | |
Super Blaník je stejně jako Blaník celokovový dvoumístný kluzák československé výroby používaný primárně pro výcvik nových pilotů a pro rekreační létání. Oproti Blaníku má ocasní plochy ve tvaru T a křídlo nemá vztlakové klapky. |
L-23 Super Blaník |
||
Imatrikulace: | OK-8200 | |
Rozpětí: | 16,2m (18,2m) | |
Rok výroby: | 1988 | |
Klouzavost: |
1:28 (1:32) |
|
Super Blaník je stejně jako Blaník celokovový dvoumístný kluzák československé výroby používaný primárně pro výcvik nových pilotů a pro rekreační létání. Oproti Blaníku má ocasní plochy ve tvaru T a křídlo nemá vztlakové klapky. K letadlu máme také nástavce křídel, které zvětší rozpětí křídel na 18,2 metru a zvýší klouzavost. |
VSO - 10 Gradient |
||
Imatrikulace: | OK-8507 | |
Rozpětí: | 15 m | |
Rok výroby: | 1988 | |
Klouzavost: |
1:36 |
|
Vosa, jak se tomuto kluzáku také lidově říká, je jednomístný kluzák smíšené konstrukce vyráběný v Československu. Křídla jsou dřevěné konstrukce, kabina je z laminátu a ocasní plochy a kornout je plechové konstrukce. Kluzák využíváme převážně pro soutěžní a rekreační létání. |
VSO - 10 Gradient |
||
Imatrikulace: | OK-9617 | |
Rozpětí: | 15 m | |
Rok výroby: | 1989 | |
Klouzavost: |
1:36 |
|
Vosa, jak se tomuto kluzáku také lidově říká, je jednomístný kluzák smíšené konstrukce vyráběný v Československu. Křídla jsou dřevěné konstrukce, kabina je z laminátu a ocasní plochy a kornout je plechové konstrukce. Kluzák využíváme převážně pro soutěžní a rekreační létání. |
Standard Cirrus |
||
Imatrikulace: | OK-7501 | |
Rozpětí: | 15 m | |
Rok výroby: | 1975 | |
Klouzavost: |
1:37 |
|
Cirrus je jednomístný laminátový kluzák německé výroby. Kluzák je určen pro rekreační a sportovní létání. Naše cirrusy jsou pravidelnými účastníky mnoha plachtařských soutěží. |
Standard Cirrus |
||
Imatrikulace: | OK-1193 | |
Rozpětí: | 15 m | |
Rok výroby: | 1974 | |
Klouzavost: |
1:37 |
|
Cirrus je jednomístný laminátový kluzák německé výroby. Kluzák je určen pro rekreační a sportovní létání. Naše cirrusy jsou pravidelnými účastníky mnoha plachtařských soutěží. |
G-103 Twin Astir |
||
Imatrikulace: | OK-8320 | |
Rozpětí: | 17,5 m | |
Rok výroby: | 1978 | |
Klouzavost: |
1:38 |
|
|
G-102 Astir |
||
Imatrikulace: | OK-0102 | |
Rozpětí: | 15 m | |
Rok výroby: | 1978 | |
Klouzavost: |
1:38 |
|
|
L-13 SE Vivat |
||
Imatrikulace: | OK-0105 | |
Rozpětí: | 16,8 m | |
Rok výroby: | 1990 | |
Motor: |
Walter Mikron III AE, 48kW |
|
|
L-13B Bačostroj |
||
Imatrikulace: | OK-8902 | |
Rozpětí: | 16,2 m | |
Rok výroby: | 1979 | |
Motor: |
Walter Mikron III A, 48kW |
|
Bačostroj jednomístný motorizovaný kluzák, jedná se o drak Blaníku, kdy je a místě předního sedadla umsítěn motor. letoun využíváme k rekreačnímu létání a leteckým výletům. Bačostroj zkonstruoval pan Mojmír Bača, první let se konal 23. března 1979. Jedná se o jediný kus na světě a jsme velmi hrdí na to, že létá právě u nás. |
Bristell NG5 |
||
Imatrikulace: | OK-WAR17 | |
Rozpětí: | 9,13 m | |
Rok výroby: | 2017 | |
Motor: |
Rotax 912 , 75 kW (100 hp) |
|
|
Další kluzáky létající v Kunovicích
VT116 OK-7410 |
HPH304 Shark OK-1711 |
Std. Libelle OK-7198 |
L-13SEH Vivat OK-8130 |
Std Cirrus OK-0426 |
Std Cirrus OK-7377 |
Std Cirrus OK-3122 |
LS1f OK-4573 |
Discus CS OK-5318 |
Dicsus CS OK-1302 |
Nimbus 2b OK-5401 |
|
Zobrazení: 10347